Wednesday, February 23, 2011

YANG SEMPURNAKANKU CONTEST



KAU BEGITU SEMPURNA..KAU DAN KAU..
PASTINYA Suami DAn anakanda tersayang..

SUAMI..suami yang melengkapkan hidup saya.
Dulu..saya seorang insan yang sgt2 suke berkawan.suke berkawan dengan sape-sape.
Termasuk berkawan dengan DIA. 
DIA adalah RAKAN baik. RAKAN yang sentiasa ADA.
ADA dengan Saya tiap kali saya ade masalah..DIA yang datang menolong.
Disaat saya dan ahli umah sewa TAKUT..takut sbb ada ULAR dalam umah JAM 2pagi..
DIA yang datang.
DATANg tengok ape yang patut. Disaat saya tensen.menanges sbb tensen dengan keje..DIA datang bagi KITKAT..ohh..saya mmg suke KITKAT..terus sy tersenyum RIANG..dihadapan RAKAN2 pejabat..SEMPURNA kannn ??

DIA yang menyempurnakan HIdup saya. Selepas diijab kabulkan..DIA sempurnakan hidup saya.
KAU BEGITU INDAH..

CINTA kami makin SEMPURNA bila kehadiran IRFAN RIFQY Menyempurnakan HIDUP kami.
IRFAN Rifqy lambang CINTA KAMI YANG SEMPURNA..

Nak tag :
ANje
Kak ayu
Tiefazatie

No comments: